fredag 27 juli 2012

Äntligen lite sommar!

Nu är äntligen värmen här :)
Flera dagars solsken har vi haft. Vi har varit ute på cykelturer, badat i sjön, ätit glass och jordgubbar och legat/suttit i solen och bara njutit! Synd att det inte varit så här underbart under större delen av sommaren. Nästa vecka har jag minskats semestervecka och det känns trist och lite jobbigt.

Det har inte blivit mycket sytt men jag har faktiskt en sak som ligger ofärdig och väntar. När det blir lite sämre väder ska jag ta tag i den och se till så den blir klar. Jag har beställt lite nya tyger också. Det har ju tydligen varit rea (hur kunde jag missa det??) på Panduro så allt jag ville ha fanns ju inte tyvärr men lite blev det ändå. Mera hudtyg har jag också beställt så det är bra att fortsätta sy när det blir sämre väder.

Inga kommentarer: