tisdag 19 januari 2010

En hel hög med kort...

...som jag inte visat här ännu.
Det översta gjordes igår. Har maskat ihop 3 äldre magnoliastämplar på höjden, tyckte det var en kul idé och jag gillar resultatet.


Ett helt vanligt kort utan motiv som jag gjorde förra veckan när jag hade noll inspiration. Det blev ett bra-att-ha kort.


Här är ett av barnkalas-korten som jag gjorde förra veckan. Gillar detta kortet lite faktiskt. Jag brukar inte jobba så mycket med lila men det här blev ganska bra ändå. Har gjort alla bakgrunder till dessa kort själv.


Ännu ett barnkalas-kort...


Och ett till...


En fågelholk som dottern "beställde", det blev en present till kompisen. Har även här gjort mönsterpappret själv. Hon har gett bort flera såna här fågelholkar och dom har varit väldigt uppskattade och det är ju kul :)


Ja, det var allt för idag. Måste jobba på mina alla hjärtansdags kort nu. Tjingeling!

Inga kommentarer: