onsdag 20 januari 2010

Just nu...

...så ligger dessa på mitt pysselbord...


Jag har precis målat färdigt dom. Fösta gången som jag målat TGF motiv och jag säger bara vad svårt det var! Det var ju hur pilligt som helst, det ser ut som värsta nybörjaren har varit framme och kladdat. Men tro inte att jag tänker måla om - nej, det får duga så här.
Dom kommer givetvis att hamna på kort men vilken typ av kort har jag inte bestämt än. Det blir antagligen nåt enkelt. Återkommer när dom är färdiga.

Jag väntar för övrigt med spänning på att posten ska komma (givetvis är den sen idag - typiskt), det ska finnas ett litet brev till mig med några stämplar i.
Har gått och blivit kär i Skogstokiga's stämplar. Dom är så underbara! Har beställt 2 stycken till att börja med och så fort dom kommer ska jag måla måla måla....

Inga kommentarer: