tisdag 27 april 2010

Mera grönt...


Jag har hunnit pyssla ihop ännu ett kort nu på förmiddgen och även det går i grönt.
Det var meningen att det skulle bli ett lite "killigt" kort men jag är rädd att det inte blev så...



Motivet -Robin Hood- kommer från nya klubbpaketet. Han är målad mest i grönt så det fick bli ett grönt kort igen. Samma limegröna blomma fast denna gång utan stickles...



Kvistarna är utstansade i svart carstock den här gången och för att dom skulle synas bra mot det svarta i bakgrunden så har jag sprayat dom med en lite guldaktig glimmermist.



Även textstämpeln (Once upon a time) kommer från klubbpaketet...






I eftermiddag är det bara jag och minstingen hemma, jag hoppas att hon leker snällt så att jag kan pyssla lite till =)

Ha en underbar eftermiddag!

Inga kommentarer: