torsdag 17 maj 2012

Härliga torsdag!

Vad skönt det är med en ledig dag! Det känns skönt att vara ledig imorgon också, extra lång helg är inte fel. Det blir lite mer gjort när man är långledig.
Jag har tillbringat eftermiddagen med att färdigställa några Tildor som jag jobbat på dom senaste veckorna. Har även skrapat den sista färgen på vitrinskåpet så nu är det äntligen helt färdigt. Nu måste jag vara gå igenom alla lådor och sortera pysselsaker innan dom flyttar in i skåpet.

Först tänkte jag visa en Tilda jag gjorde för flera veckor sen, bara vingarna som fattades och dom gjorde jag idag. Den kommer från Tildas hus och här är den sydd i vitt och beige.
Tyvärr så vill inte bilderna hamna i rätt ordning när jag laddar upp dom. Jag bloggar med en app för iPhone och det är inte riktigt som att blogga på datorn. Nu får stå ut med att din hamnar i blandad ordning.
Imorgon tänkte jag visa en annan Tilda som jag har fått färdig idag, den går helt i vitt :)

Inga kommentarer: