söndag 13 mars 2011

Grattiaskort

Idag tänkte jag visa ett kort jag hann göra i början på veckan. Det är ännu ett grattiskort i ungefär samma stil som det förra.

Jag ångrar att jag gjorde stommen i gul cardstock, tycker inte det passar riktigt...


Jag har stansat ut bokstäver i svart cardstock som jag sen sprayat med en guldig mist. Jag "mistade hela" kortet och just på en del av stämpelmotiven lade jag på lite extra perfect pearl i pulverform med en liten pensel.



Det var allt för denna gång. Fortsatt trevlig söndag :)

3 kommentarer:

Maritha sa...

Ursnyggt blir det med det stämplade och allt glimmer.....tycker det va fint med den gula cs:en,lite vårigt och härligt!! Ett toppenkort! =)

Kram Maritha

Pernilla W sa...

Tack för svaret om misten. Får jag använda det tipset på min hemsida http://www.econoscrap.com ?

Ansi sa...

Riktigt läckert kort. Stilen passar så bra till kill-kort tycker jag.
Kram