torsdag 18 mars 2010

2 nya kort

Jag tänkte uppdatera med lite bilder på mina senaste kort.

Det första gjorde jag igår till en stampartic utmaning. Man skulle göra ett påskkort i färgerna lila, mörkblått och svart med en gnutta gult och grönt.
Svårt tänkte jag först men det var det inte. Det var hur roligt som helst och allt bara flöt på :)


Stickles på alla blommor så klart och även lite på Tildas rosett. Tilda är så otroligt söt i sin kanindräkt. Den här stämpeln kommer jag att använda mycket även när det inte är påsk. Den är så otroligt rolig att måla!




Jag har monterat båda cirklarna med 3D-kuddar och Tilda är fäst med 3D-kuddar även hon.





Till kort nummer 2 har jag även här använt en påskstämpel, Tilda i kanindräkt. Även denna stämpel är urgullig. Staketet kommer från nya påskkollektionen den med.



Stickles på blommorna och Tildas mage...



Jag har använt min nya kantstans från Martha Stewart. Jag har använt mig av 2 färger, svart i botten och vitt överst.



Kortet i sin helhet.



Det var allt för idag. Hoppas på att hinna pyssla lite mer ikväll, har några målade motiv liggandes som jag vill använda.
Ha en underbar dag :)

2 kommentarer:

Viddan sa...

Vilka otroliga kort du gör =)

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så underbart fina! får jag lite inspiration till min nya "kanin" stämpel oxå!