tisdag 2 mars 2010

Dt-kort - påsk

Tänkte visa 2 dt-kort jag gjort med magnolias nya påsk kollektion. Kollektionen innehåller massor med söta stämplar :)
Här kommer 2 kort med några av dom...


Denna stämpeln är ursöt tycker jag. Jag har stämplat dit 2 små bin från en äldre kollektion.
Texten är från förra årets påsk kollektion.


Jag har lagt stickles på blommorna och en del på motivet.


Här har jag använt 2 av dom nya stämplarna. Söta sittande Tilda som jag har monterat med 3D-kuddar på korgen.
Texten, påskliljorna och bladen hör till äldre kollektioner.


Givetvs har jag använt en massa stickles på alla blommor.


Jag har ett dt-kort till att visa men det blir vid ett senare tillfälle. Ha en underbar dag :)

2 kommentarer:

Kellie sa...

WOW they are both absolutely nothing short of AMAZING! LOVE them both!
Hugs Kel xx

Viddan sa...

Alla korten- både dessa och det i ditt förra inlägg - är helt underbara!