lördag 8 maj 2010

Fler askar

Igår började jag på en ny ask och idag hann jag göra färdigt plus att jag hann göra an ask till.
Den första asken är till mellandottern och hon har valt motivet själv. Det blev såklart ett Mo Manning motiv, hon älskar katter så detta passade perfekt.



Jag har stämplat en magnolia text på, "Your so sweet".



Asken är ca. 6 cm hög.
Efter att fotot togs har jag satt en rosa rhinestone i mitten på den stämplade texten.



Asken jag gjorde igår går går i lila och det är ännu ett Mo Manning motiv. Jag kan inte få nog av dessa underbara motiv :)



Även denna ask är ca. 6 cm hög.



Grön stickles på kvistarna och vanlig (star dust) på blommorna på själva motivet.



Det kommer nog bli fler askar framöver för dom är superroliga att göra :)
Hos Petra/Paradise hittade jag även en länk till skokort som jag blev sugen på att testa när jag får tid.
Nu ska jag gå och vara med familjen.
Fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Anita Thorsen sa...

Herlige motiver og lekkert fargelagt.

Camilla sa...

Åhhh...jag bara smälter Johanna.
Detta var så gulligt.
Vad du är duktig,
Jag bara älskar den översta asken.
Snygg röd färg du fått till.
Jag hoppas att du gör flera askar.
Och dina blommor...
jag skulle vilja se ett helt kit i Blåa toner;)

Kramar Camilla