måndag 17 maj 2010

Superduper tjej

Jag har fått ihop en ask till i smma stil som den förra fast denna är en tjej ask. Samma motiv (Mo Manning) igen fast en tjej.


Asken har precis samma mått som förra asken.



Jag har satt rhinestones i mitten på stjärnorna och sen stickles på. Även kronan och S:et har fått stickles på sig för att det ska glittra fint :)



Jag har stämplat lite med en textstämpel och en prickstämpel runt kanterna.



Jag har inte satt något namn på denna asken heller, det gör jag när jag vet vem som ska få den. Ikväll kommer jag att sätta mig vid pysselbordet igen så fort barnen har somnat. Jag tycker det är vansinnigt roligt att pyssla just nu så man får passa på :)

2 kommentarer:

Linda Muhr sa...

så fin denna blev, jag har inte använt den stämplen än..måste göra det! ;)fin hon blev i ljusa färger!

Anita Thorsen sa...

Åååå men denne ble fin. Den jenta har jeg ikke kjøpt enda. Enda ett må ha motiv :)