tisdag 11 maj 2010

Mer askar

Idag blev det en ask till. Dotterns kompis fyller år idag så jag har gjort asken till henne.
Ännu ett Mo Manning motiv såklart...



Asken är ca 11 x 11 x 5 cm. Asken är även klädd invändigt.Botten på själva asken och locket har fått samma papper som utsidan.



Jag har dekorerat den med några minirosor, lite kvistar och blad, band samt halvpärlor.



Tänkte visa några askar jag gjort tidigare också men inte visat här. Denna lilla miniask gjorde jag i söndags till min lilla dotter. Har använt stämplar från magnolias senaste klubbpaket. Asken är dekorerad med minirosor och rhinestones.



Följande askar är 2 askar har jag gjort så dom ska matcha tillhörande kort. Korten blir lite för bulliga för kuvert så varför inte lägga dom i små askar istället?
Dessa askar är nästan 16 x 16 cm.




Det var allt jag hade att visa idag.
Mo's kör ett dt-call just nu och jag tänkte göra ett kort till detta och följde skissen som man ska men blev så missnöjd med kortet att jag var tvungen att göra ett nytt.
Kort nummer 2 blev inte bättre det, nu vet jag inte vad jag ska göra. Har ingen lust att göra ett tredje....

Nä, nu ska jag fortsätta göra askar :)

Inga kommentarer: