söndag 2 maj 2010

Fler motiv

Jag kunde inte låta bli att ladda ner 2 nya motiv igår efter att jag färglagt mina 3 första Mo Manning motiv. Dom var så himla roliga att måla :)

Givetvis satte jag igång att måla så fort jag laddat ner och skrivit ut...


Motiven heter Bella och Bronte och Bronte och Louis. Jag tror Bella är min favorit, hon är så rolig att måla med sitt stora burriga hår :)

Jag kan knappt vänta på att få göra kort med dom här små sötingarna. Tyvärr kommer det inte att bli idag för jag har fullspäckat schema hela eftermiddagen. Imorgon efter att barnen gått till skolan/dagis, ja, då sätter jag mig ner och pysslar hela förmiddagen :)

1 kommentar:

Linda Muhr sa...

Så fina så, men jag tycker att de blir finare målat med ditresser, så jag måste nog skaffa med en ny skrivare så jag oxå kan måla med mina ditresser igen.. ;)

Jag gillar oxå Bella bäst! Jag laddade oxå ner några nya..tog tonåringarna (tjejerna) för jag har en tjejkompis dotter som snart fyller 18 och hon är väldigt lik en av tjejerna.. ;))